Genel Sekreterlik

zeynep-gokcen

Zeynep GÖKÇEN
Genel Sekreter
Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir.


Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başıdır ve bu teşkilatın çalışmasından Rektöre karşı sorumludur.
Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başı olarak yapacağı görevler dışında, kendisi ve kendisine bağlı birimler aracılığı ile aşağıdaki görevleri yerine getirir;

  • Üniversite idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak,
  • Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunda oya katılmaksızın raportörlük görevi yapmak; bu kurullarda alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak,
  • Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunun kararlarını üniversiteye bağlı birimlere iletmek,
  • Üniversite idari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında rektöre öneride bulunmak,
  • Basın ve halkla ilişkiler hizmetinin yürütülmesini sağlamak,
  • Rektörlüğün yazışmalarını yürütmek,
  • Rektörlüğün protokol, ziyaret ve tören işlerini düzenlemek

 

Genel Sekreter Yardımcısı
Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü
Destek Hizmetleri Direktörlüğü
Enstitü İdari Teşkilatı
Hukuk Müşavirliği
İnsan Kaynakları Direktörlüğü
Kurumsal İletişim Direktörlüğü
Kütüphane ve Dökümantasyon Direktörlüğü
Mali ve İdari İşler Direktörlüğü
Öğrenci İşleri Direktörlüğü
Uluslararası İlişkiler Ofisi
Sağlık, Kültür ve Spor Direktörlüğü
Yapı İşleri Direktörlüğü